Eerste nieuws vanuit Mexico city - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Esra Gelders - WaarBenJij.nu Eerste nieuws vanuit Mexico city - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Esra Gelders - WaarBenJij.nu

Eerste nieuws vanuit Mexico city

Door: Esra

Blijf op de hoogte en volg Esra

24 November 2006 | Mexico, Mexico-stad

Hallo allemaal!
Wat leuk om de berichtjes van jullie te lezen! En wat ben ik blij dat het goed gaat met mijn witte macho prins! Dankje Anita!
Na een zeer lange vlucht zijn we aangekomen in Housten waar we nog net 1 uur de tijd hadden om in en uit te checken met alle bagage, nou we hebben de longen uit ons lijf gerend om het vliegtuig op 5 min. na te halen. Dat was echt op ´t nippertje. Aangekomen in Mexico city is de pickup service van het hostel ons op komen halen, gelukkig, want wat een gaos!!!!! Veilig aangekomen konden we eindelijkom 23:30 uur gaan slapen.
De volgende dag zijn we na een lekker ontbijtje de stad gaan verkennen. Het weer was goed, beetje fris, maar heel goed te doen. We zijn naar het (zéér)grote plein gelopen en hebben wat rondgekeken en wat zijstraatjes ingelopen, wat een drukte aan auto´s en mensen, kun je je gewoon niet voorstellen! Omdat de stad zo inmens groot is hebben we de toeristen bus genomen die ons in 3 uur de hele stad liet zien en waar je overal kon uitstappen. Als je hier toch een auto zou hurren, dan werd je toch echt gillend gek! Om de 50 meter zowat staat er een politieman te fluiten dat je door moet rijden, geweldig om te zien. We zijn er op een aantal plaatsen uitgestapt om de stad wat beter te bekijken, mooie gebouwen en véél macho mannen! Na een vermoeiende, maar interessante dag zijn we weer aangekomen in ´t hostel waar we konden mee eten. Vandaag gaan we nog even shoppen en pakken we straks de taxi naar het vliegveld waar we Jeroen oppikken en naar Cuernavaca rijden.....
Heel veel groetjes en xxxxx Es

P.S. Lieve papa en mama heb het goed naar m´n zin alles gaat prima en geef Diesel een dikke kus van me.

Beste Anita en Jan Willem, ben heel blij om te horen dat Rowan me niet zo mist en dat hij het goed naar z´n zin heeft! Geef hem maar een hele dikke kus van me.

• 27 November 2006 - 16:04

Mam:

hallo Esje
    Wil je even laten weten of Jeroen mijn sms berichtjes kan ontvangen ?
    Je kunt me een mailtje sturen op mijn eigen adres.
    Liefs.