Hallo lieve mensen - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Esra Gelders - WaarBenJij.nu Hallo lieve mensen - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Esra Gelders - WaarBenJij.nu

Hallo lieve mensen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esra

15 November 2006 | Mexico, Mexico-stad

Nog een weekje en dan is het zover. Ik ga met een goede vriendin, Suzanne en m'n broer Jeroen een 19 daagse rondreis door Mexico maken. Jeroen gaat een week met ons mee en dan moet hij helaas weer terug. De reden dat we gaan is de bruiloft van een goede vriend van Jeroen en mij, Michel. Hij gaat daar trouwen met Ilsa en daarna komen ze voorgoed naar Nederland. Maar goed wij gaan dus na de bruiloft rondtrekken en komen oa in Veracruz, Palengue, Isla de mugeres en cozumel. We hebben er heel veel zin in. Ik hoop dat jullie ook een beetje kunnen meegenieten.......

  • 22 November 2006 - 14:31

    Rowan:

    Lief vrouwtje,
    Ik wil je even laten weten dat ik het heel erg naar mijn zin heb bij mijn moeder She-Ra. Anita en Janwillem zijn ook tof. Het lijkt eigenlijk of ik helemaal nooit weg ben geweest. Anita heeft vanmiddag zo moeten lachen om ons. We waren aan het hollen en op een gegeven ogenblik stond ik bij de waterrand....... wat denk je? Komt mijn moeder She-Ra met een enorme vaart op mij af................. plons: ik lag in het water!!! Ik vond het zo lekker dat ik daarna samen met mijn moeder nog een paar keer in het water ben gedoken. We waren drijfnat!!!!!!! Anita heeft ons toen lekker droog gewreven en ik denk dat ik nu maar even een tukkie ga doen.
    Ik hoop niet dat je het erg vindt, mar ik mis je niet heel erg hoor!!! Geniet jij maar lekker, dan doe ik het ook.
    O ja, Anita vertelde me dat ze een makkelijk website adres heeft: www.witte-herders.info Ze is van plan om er af en toe een foto van mij op te zetten.. leuk he???
    Dikke lik van je Rowan.

  • 23 November 2006 - 15:51

    Jules:

    hey es!
    veel plezier met jullie tweetjes daar in mexico!
    have a nice time there!!
    x jules.

  • 23 November 2006 - 22:13

    Ellen:

    Heey Esraatje,

    Hoop dat je een goede vlucht hebt gehad en dat je een super reis gaat beleven.. Veel plezier en denk ook af en toe eens aan ons....

    Groetjes Ellen je collegaatje

  • 24 November 2006 - 13:56

    Mam:

    Ha, die dochter van mij.
    We zijn zo nieuwsgierig hoe het daar verloopt met jou. Ben heel erg blij dat het goed gaat met Grote Beer Rowan. Hij had geen beter adres kunnen krijgen.
    Geniet maar met volle teugen !
    Veel plezier op de bruiloft van Michel en Ilsa.
    Liefs, Pap en Mam
    p.s. Diesel kijkt iedere keer aan het raam of hij Rowan niet ziet komen.

  • 01 December 2006 - 20:19

    Judy:

    Hoi es,
    Super zo te lezen.
    Jeroen is al weer naar NL?
    Geniet ervan en tot gauw.

    xx Judy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Mexico-stad

Vietnam

23 Daagse avontuurlijke rondreis door Vietnam.

Recente Reisverslagen:

13 November 2008

Eind in zicht

08 November 2008

Hanoi en Sapa

04 November 2008

Hue en Hanoi

31 Oktober 2008

Eindelijk weer contact

25 Oktober 2008

Eerste paar dagen
Esra

Actief sinds 15 Nov. 2006
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 31618

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 10 Oktober 2014

Madagascar rondreis

11 Februari 2013 - 05 Maart 2013

Costa Rica

31 Oktober 2010 - 21 November 2010

Indonesia, Sulawesi 2010

26 September 2009 - 19 Oktober 2009

Peru

23 Oktober 2008 - 14 November 2008

Vietnam

Landen bezocht: