Hallo lieve mensen - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Esra Gelders - WaarBenJij.nu Hallo lieve mensen - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Esra Gelders - WaarBenJij.nu

Hallo lieve mensen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esra

15 November 2006 | Mexico, Mexico-stad

Nog een weekje en dan is het zover. Ik ga met een goede vriendin, Suzanne en m'n broer Jeroen een 19 daagse rondreis door Mexico maken. Jeroen gaat een week met ons mee en dan moet hij helaas weer terug. De reden dat we gaan is de bruiloft van een goede vriend van Jeroen en mij, Michel. Hij gaat daar trouwen met Ilsa en daarna komen ze voorgoed naar Nederland. Maar goed wij gaan dus na de bruiloft rondtrekken en komen oa in Veracruz, Palengue, Isla de mugeres en cozumel. We hebben er heel veel zin in. Ik hoop dat jullie ook een beetje kunnen meegenieten.......

• 22 November 2006 - 14:31

Rowan:

Lief vrouwtje,
    Ik wil je even laten weten dat ik het heel erg naar mijn zin heb bij mijn moeder She-Ra. Anita en Janwillem zijn ook tof. Het lijkt eigenlijk of ik helemaal nooit weg ben geweest. Anita heeft vanmiddag zo moeten lachen om ons. We waren aan het hollen en op een gegeven ogenblik stond ik bij de waterrand....... wat denk je? Komt mijn moeder She-Ra met een enorme vaart op mij af................. plons: ik lag in het water!!! Ik vond het zo lekker dat ik daarna samen met mijn moeder nog een paar keer in het water ben gedoken. We waren drijfnat!!!!!!! Anita heeft ons toen lekker droog gewreven en ik denk dat ik nu maar even een tukkie ga doen.
    Ik hoop niet dat je het erg vindt, mar ik mis je niet heel erg hoor!!! Geniet jij maar lekker, dan doe ik het ook.
    O ja, Anita vertelde me dat ze een makkelijk website adres heeft: www.witte-herders.info Ze is van plan om er af en toe een foto van mij op te zetten.. leuk he???
    Dikke lik van je Rowan.

• 23 November 2006 - 15:51

Jules:

hey es!
    veel plezier met jullie tweetjes daar in mexico!
    have a nice time there!!
    x jules.

• 23 November 2006 - 22:13

Ellen:

Heey Esraatje,

Hoop dat je een goede vlucht hebt gehad en dat je een super reis gaat beleven.. Veel plezier en denk ook af en toe eens aan ons....

Groetjes Ellen je collegaatje

• 24 November 2006 - 13:56

Mam:

Ha, die dochter van mij.
    We zijn zo nieuwsgierig hoe het daar verloopt met jou. Ben heel erg blij dat het goed gaat met Grote Beer Rowan. Hij had geen beter adres kunnen krijgen.
    Geniet maar met volle teugen !
    Veel plezier op de bruiloft van Michel en Ilsa.
    Liefs, Pap en Mam
    p.s. Diesel kijkt iedere keer aan het raam of hij Rowan niet ziet komen.

• 01 December 2006 - 20:19

Judy:

Hoi es,
    Super zo te lezen.
    Jeroen is al weer naar NL?
    Geniet ervan en tot gauw.

xx Judy