Bruiloft en Veracruz en FOTO´S!! - Reisverslag uit Veracruz, Mexico van Esra Gelders - WaarBenJij.nu Bruiloft en Veracruz en FOTO´S!! - Reisverslag uit Veracruz, Mexico van Esra Gelders - WaarBenJij.nu

Bruiloft en Veracruz en FOTO´S!!

Door: Esra

Blijf op de hoogte en volg Esra

28 November 2006 | Mexico, Veracruz

Vanuit Mexico city zijn we aangekomen in Cuernacava in een super leuk hostel. Het heeft een patio en een prachtige tuin! Na het luxueze ontbijt (heel veel vers fruit, muesli, yoghurt, roerei, gebakken cactus, tortilla´s en nog veel meer) zijn we naar de bruiloft gegaan. Wat een paradijs, echt ongelooflijk mooi!!!!!! Een lokatie verscholen achter een grote muur, ligt een gigantisch park met palmbomen, vijvers, watervalletjes en lounch bankjes. Alsof je in een filmdecor rondloopt! De bruiloft was prachtig en we hebben tot 24:00 uur gefeest, want toen was het afgelopen. De volgende dag zijn we met een meisje en haar moeder uit Argentinië (vriendin van Michel) naar een plaatsje gegaan ( Tepoztlan) waar we een tempel hebben bezocht, deze lag hoog op een berg. We hebben een uur flink moeten afzien, want het ging echt heel stijl omhoog!! En druk dat ´t was, hele families liepen naar boven... Na een uur hard zwoegen werden we wel beloond met een prachtig uitzicht! en een vierkante blok dat de tempel voorstelde, nou ja gelukkig was het uitzicht er nog om van te genieten. Naderhand hebben we nog wat rondgelopen in het plaatsje en in een gezellig restaurant gegeten.
We waren alledrie kapot moe, dus we lagen dat ook vroeg in bed.
De volgende dag hadden we gelukkig genoeg tijd om bij te komen, want het was reisdag naar Veracruz.
Veracruz: gezellig stadje met veel terrasjes waar we vanavond lekker hebben gegeten en onze mexicaanse amigo Jeroen heeft ¨overgoten¨ met Corona. We kwamen niet meer van hem af...

Hallo lieve collega´s van me, heel af en toe denk ik nog wel eens aan jullie hoor. Hoe jullie zitten te zwoegen omdat ik zonodig naar mexico moest.... Sterkte!

Hoe gaat het met mijn lieve witte jongen? Mis hem wel hoor.... Maar denk dat hij het toch heel erg naar z´n zin heeft, Anita hoop niet dat hij nog meer kapot heeft gebeten... Geef hem maar een dikke knuffel van me!!!!

Groetjes xxxxx Es

  • 28 November 2006 - 10:37

    Juulke:

    hey es,
    jullie hebben een te gekke vakantie!! geniet er nog lekker van!
    x juulke

  • 29 November 2006 - 22:19

    Rowan:

    Ha lief vrouwtje,
    Fijn te horen van Anita dat jij het zo naar je zin hebt. Ik heb het ook naar mijn zin hoor! Ik heb JW en Anita beloofd om niets meer kapot te maken. Anita heeft lekkere grote botten gekocht voor She-Ra en mij, en die vind ik eigenlijk veel lekkerder, dus ik kan me wel aan die afspraak houden denk ik.
    Ik krijg steeds dikke knuffels van Anita, ze zegt dat ze van jou zijn, maar af en toe geeft ze er ook een paar van haarzelf, denk ik.
    Dikke lebber van je Rowan

  • 30 November 2006 - 12:34

    Anouk:

    Hey es en suus,

    Ben jaloers op jullie!! Heel veel plezier nog daar!!!

    xxx Noukie

  • 01 December 2006 - 10:17

    Jenny:

    Hallo esra en vriendinnetje van esra
    heb vandaag jullie site ontdekt en natuurlijk gelijk alle verhalen en foto's bekeken en het ziet er werkelijk super uit. Jullie gaan vast een super vakantie krijgen daar heel veel plezier en voorzichtig daar en geniet een beetje voor mij mee groeten jenny

  • 02 December 2006 - 08:08

    Maikel:

    Hey Esra,

    Zoals ik lees heb je een leuke vakantie, en leuke foto's!
    Geniet nog maar lekker van je vakantie, wij werken met alle plezier voor je, zolang je maar geniet!

    groetjes van je collega's

  • 02 December 2006 - 12:13

    Sven:

    Hoi Esra,
    Zo hoor je elkaar een tijdje niet en zo krijg ik een mail dat je in Mexico zit.
    Gaaf zeg.Leuke site.
    Ik zou zeggen geniet maar van dit mooie avontuur, en als je weer terug bent in NL, dan bel ik je snel weer eens op.Heel veel plezier nog, daar in het verre en mooie Mexico.
    Groetjes Svenxxx

  • 02 December 2006 - 16:07

    Rowan:

    Dag lief vrouwtje.

    Jij maar denken dat ik je mis, ha, ha...
    Ik heb het hier teveel naar mijn zin !
    Wat is She-Ra toch een schatje.
    Veel liefs van je Rowan.

  • 03 December 2006 - 13:15

    Irmo:

    Heeeele vervelende reis!

    Nog veel plezier daar met zijn 2en,

    I

  • 05 December 2006 - 18:16

    Tommie Witte Kerst:

    Hee Dames!!!!!!!
    Hoe is het dan met jullie???? Heb wel al allemaal jullie berichten gelezen. Goed zeg. Toch wel erg jaloers op jullie. Maar ja, ik mag niet klagen hoor! Met Marieke en onze baby (in wording!) gaat het super, krijgen 14 dec. sleutel van ons nieuwe huis, SnowWorld gaat super, heb t waanzinnig naar mijn zin hier!!! Geniet maar tot jullie erbij neervallen, dat zou ik ook doen!

    Groetjes Tom (oud ASP'er)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Veracruz

Vietnam

23 Daagse avontuurlijke rondreis door Vietnam.

Recente Reisverslagen:

13 November 2008

Eind in zicht

08 November 2008

Hanoi en Sapa

04 November 2008

Hue en Hanoi

31 Oktober 2008

Eindelijk weer contact

25 Oktober 2008

Eerste paar dagen
Esra

Actief sinds 15 Nov. 2006
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 31578

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 10 Oktober 2014

Madagascar rondreis

11 Februari 2013 - 05 Maart 2013

Costa Rica

31 Oktober 2010 - 21 November 2010

Indonesia, Sulawesi 2010

26 September 2009 - 19 Oktober 2009

Peru

23 Oktober 2008 - 14 November 2008

Vietnam

Landen bezocht: