Nieuwe bestemming! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esra Gelders - WaarBenJij.nu Nieuwe bestemming! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esra Gelders - WaarBenJij.nu

Nieuwe bestemming!

Door: Esra

Blijf op de hoogte en volg Esra

21 September 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo mensen. Eindelijk is het weer eens zover... ik ga het weer verder opzoeken dan Europa. Dit keer gaat de reis naar Vietnam. Een 23 daagse rondreis met vriendin Ester. Ik heb er ontzettend veel zin en het begint eindelijk dichterbij te komen. Op 23 oktober vertrekken we! Uiteraard ga ik jullie weer op de hoogte houden van mijn avonturen... Dus tot snel!

• 20 Oktober 2008 - 07:45

Michel:

Hoi Esra! Leuk die website van je! Geen idee dat je hier alles op plaatst! Ik zal het de komende tijd in de gaten houden!!
    Groeten en heel veel plezier!
    Michel

• 24 Oktober 2008 - 13:21

Creuwels:

We missen jullie nu al. Leuk van een sms gericht. Hebben jullie genoeg rijstwafels mee!!!/witte rijst of wilde rijst

• 24 Oktober 2008 - 16:30

Maurice:

Hoi esra en ester,
    hoop dat jullie volop genieten van de rondreis.
    Jullie hadden wel even mogen langskomen in Azerbaijan !
    Zeg maar tegen de piloot dat hij bij terugkomst hier even moet landen1 kunnen wij even bijpraten en hij kan dan lekker goedkoop tanken!. Zal jullie reis volgen via deze site.
    maurice